هیچ سقفی برای خرید نان تعیین نشده است-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

هیچ سقفی برای خرید نان تعیین نشده است

به گفته استاندار اردبیل با بیان اینکه هیچ سقفی برای خرید نان تعیین نشده است ، شایعات بیان شده در این خصوص را کذب کرد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۱ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022 May 10
کد خبر: ۱۳۳۰۲۴

به گزارش راهبرد معاصر سید حامد عاملی عصر امروز در گفت و گویی اظهار کرد: مردم برای تهیه نان با همان قیمت فعلی می‌توانند اقدام کنند و هیچ مبلغ اضافی از کارت‌های آنان کسر نخواهد شد.

وی با اشاره به اقدام دولت مبنی بر عادلانه‌سازی توزیع یارانه های آرد و گندم افزود: تخصیص یارانه‌ برای کالاهای اساسی به شکل غیر مستقیم به دلیل آثار منفی بر اقتصاد کلان، مورد انتقاد صاحبنظران اقتصادی بود و این پرداخت‌ها به شکل های مختلفی از جمله واسطه‌ها از کشور خارج می‌شد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: بخشی از آرد به دلیل تفاوت قیمت بین آرد آزاد و یارانه ای از چرخه خارج می‌شد و با این وضعیت دهک‌های پایین جامعه بیشتر متضرر می‌شدند.

عاملی گفت: در جریان عادلانه‌سازی توزیع یارانه آرد و نان ، مردم هیچ مبلغ اضافی پرداخت نمی‌کنند و مابه التفاوت نرخ آزادسازی شده آرد نیز از سوی دولت به حساب نانوایان واریز خواهد شد.

مقام عالی دولت در استان اردبیل تصریح کرد: نه تنها در میزان گندم و نان کاهشی ایجاد نشده ، بلکه پرداخت مستقیم به دهک‌های پایین در اولویت این طرح است./ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده